آموزش سئو سایت فروشگاهی راهنمای جامع
بهترین نقطه برای شروع تحقیقات درباره کلمات کلیدی ، پیشنهادات گوگل میباشند. برای سایتهای واکنشگرا یا اختصاصی برای موبایل که محتوای نمایش داده شده در نسخه موبایل را کاهش میدهند این خبر بدی بود. البته گوگل هنوز آماده نیست استراتژیاش را به mobile-first تغییر دهد. اما بهتر این است که برای چنین روزی آماده باشید، چرا که به زودی در سپتامبر 2022 این اتفاق خواهد افتاد. در صورت داشتن بیشتر از یک نقشه سایت، بهتر است یک فایل نقشه سایت XML ایجاد کنید که در آن همه نقشههای سایت لیست شده باشد.
نیت کاربران از جستجو
اما این یک راهبرد نادرست است، زیرا آنچه که کاربران به دنبالش هستند، چنین چیزی نیست. به عبارت دیگر، نیت و هدف آنها از جستجوی این کلیدواژه خرید این محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی و آشنایی با ابزارهای مختلف بهتر است مقاله آموزش تحقیق کلمات کلیدی نوشته شده . مطالعه این راهنما صفر تا صد فرایند تحقیق کلمات کلیدی را به شما خواهد آموخت و به کمک آن خواهید توانست یک لیست از کلمات کلیدی مهم ایجاد کنید. تحقیق کلمات کلیدی در واقع پیداکردن کلماتی است که کاربران شما در موتورهای جستجو وارد میکنند. یکی از نکات مثبت سایت فروشگاهی در لینک سازی داخلی این است که در آن لینک سازی داخلی به صورت اتوماتیک با توجه به ساختاری که شما برای سایت طراحی می کنید، ایجاد می شود.
یک راه ساده برای مشخص کردن پولساز بودن یا نبودن یک کلمه ی کلیدی استفاده از ابزار SEMrush است. برای اینکه در مبحث سئو محلی متخصص شوید، از مقالات مرتبط در سلام برنامه استفاده نمایید. پیشنهاد میکنیم علاوه بر کاهش حجم تصاویر موارد زیر را برای سئو تصاویر رعایت کنید. اکنون در کشور ما سایتهای مقایسه قیمت مانند ایمالز (Emalls.ir) و ترب (Torob.com) بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتهاند.
ابزار کلمات کلیدی
بهترین ابزارهای کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند. از بهترین این ابزارها KWfinder، ahref و Semrush را میتوان نام برد. نسخه آزمایشی اکانت Ahref را میتوان با پرداخت هزینه ریالی از سایتهای ایرانی خرید و به مدت یک هفته استفاده کرد. همانطور که می بینید آتوریتی صفحه ی اصلی به اندازه ی یکسان بین صفحات دسته بندی و زیر دسته و محصولات تقسیم شده است.
برای یادگیری در خصوص اسکیما به مقاله «اسکیما چیست» مراجعه نمایید. یعنی محصول نوع ثابتی داشته باشد مانند کتاب و دوباره موجود شود. یعنی بعنوان مثال نگین سنگ شجر بهاری که درون آن یک درخت شکل گرفته است، فقط یکبار وجود دارد و در نگینهای بعدی احتمال اینکه چنین طرحی از دل سنگ پدیدار شود بسیار کم است.
به همین دلیل کلمات کلیدی هدف اصلی سئو سایت فروشگاهی شما باید متمرکز برعباراتی باشد که قصد فروش محصولات مرتبط با آن را دارید. سئو سایت فروشگاهی کمک میکند که بازدید کنندگان آنلاین زیادی را جذب فروشگاه اینترنتی خود کنید و مهمترین نکته برای موفقیت کسب و کار شما می باشد. در اواخر سال 2015 میزان جستجوهای گوگل که از طریق دستگاههای موبایل انجام میشد از کامپیوترهای خانگی پیشی گرفت. راحتی استفاده در موبایل تنها به سئو سایت مربوط نمیشود، بلکه با توجه به افزایش روز افزون کاربران موبایل، برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب، سایتتان حتما باید برای کاربران موبایل جذاب و دارای تجربه کاربری مناسب باشد.
محصول یا صفحات دسته بندی که بک لینک زیادی ندارند برای قرار گرفتن در رتبه های اول نخست گوگل چندان زیاد نیست. سایت های بررسی سئو و کلمات کلیدی درباره حجم جستجوی کلمات کلیدی و همچنین سختی هر کلمه از نظر دیده شدن در رتبه های اول گوگل به شما اطلاعات خوبی ارائه میدهند. منظور از داده ساختار یافته، برچسبهایی است که به صفحات یک سایت اضافه میشوند تا به موتورهای جستجو کمک کنند محتوای آن صفحه را بهتر درک کنند. به زبان سادهتر، با این کار صفحات به زبانی که برای موتورهای جستجو قابل فهم است توضیح داده میشوند. در این بین، گوگل از بقیه موتورهای جستجو عملکرد بهتری در فهم و استفاده از داده ساختار یافته دارد.
مثل همیشه محتواتون حرف نداره
پاسخ دادنحذف